m

Blog

Căutăm Cost Controller

Dezvoltarea la Eren Grup înseamnă să creștem împreună. Departamentul nostru operațional caută un coleg nou pe post de cost controller la Brașov.

 

Cerințe post:

 

  • Studii superioare – construcții civile sau inginerie economică
  • Experiență anterioară într-un post similar sau într-o firmă de construcții – minimum 3 ani
  • Cunostințe și abilități în realizarea și verificarea situațiilor de lucrări pentru construcții și instalații
  • Cunostințe tehnice despre tehnologiile din construcții, norme de lucru, articole de lucrări și modul în care se compun costurile pentru lucrările de construcții
  • Cunoștințe operare PC: pachet MS Office cu experiență extinsă cu Excel.
  • Capacitate de viziune de ansamblu a unui proiect, inclusiv implicațiile financiare ale acestuia;
  • Abilități de planificare, coordonare, conducere și control;
  • Abilități foarte bune de comunicare, abilități foarte bune de lucru atât individual, cât și în echipă;
  • Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu.


Ne-ar plăcea și:

  • Experiența anterioară cu o aplicație integrată de gestiune a afacerii (ERP);
  • Cunoștințe și abilități avansate de utilizare cel puțin a unui program de devize sau experiențăn în lucrul cu norme de deviz și articole de deviz;
  • Cunoștințe operare PC: MS Office, Outlook, TEAMS etc.

 

Descrierea postului:

Postul de cost control este integrat în departamentul operațional, fiind subordonat directorului operațional. Postul de cost control are rol operațional și de control pentru a gestiona costurile de realizare a proiectelor de construcții și pe cele ale departamentului.

 

Participă la:

  • Verificarea costurilor de producție în proiecte de construcții și investiții;
  • Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor;
  • Coordonează analiza post producție la închiderea proiectelor din punct de vedere economic.

 

Răspunde de:

  • Analiza, verificarea și documentarea măsurătorilor lucrărilor pe teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție;
  • Verificarea și urmărirea întocmirii situațiilor de lucrări ale subcontractorilor pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
  • Verificarea și urmărirea procesului de întocmire a situațiilor de lucrări către client pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
  • Validarea situațiilor de lucrări ale subcontractorilor în aplicația de management integrat (ERP) și se asigură de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite;
  • Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din fiecare proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate;
  • Urmărirea actualizării bugetelor de cheltuieli și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne, pentru costurile departamentului operațional, inclusiv pe proiectele de execuție active;
  • Realizarea bugetului departamentului și execuția lui, împreună cu directorul operațional;
  • Urmărirea permanentă a stadiului șantierelor în raport cu planificarea dpdv economic;
  • Analiza costurilor planificate în raport cu costurile reale;
  • Urmărirea fluxului de numerar pe fiecare proiect;
  • Realizarea analizelor complexe de costuri la nivel de buget, capitol bugetar, subcapitol sau articol;
  • Calcularea costul final al investiției și consumurile specifice;
  • Participarea la întocmirea bazei de prețuri de producție sau execuție lucrări.

 

Profil psihologic:

  • Lucru în echipă;
  • Atenție la detalii;
  • Organizare și autonomie
  • Abilități de comunicare;
  • Personalitate energică și flexibilă;
  • Capacitate de asimilare cunoștințe tehnice.

 

Locația locului de muncă: Brașov, sediul firmei

Program: luni – vineri

Cine suntem?

Suntem EREN Grup – de peste 18 ani oferim antrepriză generală pentru proiecte industriale din România.

m