
Căutăm Cost Controller
Dezvoltarea la Eren Grup înseamnă să creștem împreună. Departamentul nostru operațional caută un coleg nou pe post de cost controller la Brașov.
Cerințe post:
- Studii superioare – construcții civile sau inginerie economică
- Experiență anterioară într-un post similar sau într-o firmă de construcții – minimum 3 ani
- Cunostințe și abilități în realizarea și verificarea situațiilor de lucrări pentru construcții și instalații
- Cunostințe tehnice despre tehnologiile din construcții, norme de lucru, articole de lucrări și modul în care se compun costurile pentru lucrările de construcții
- Cunoștințe operare PC: pachet MS Office cu experiență extinsă cu Excel.
- Capacitate de viziune de ansamblu a unui proiect, inclusiv implicațiile financiare ale acestuia;
- Abilități de planificare, coordonare, conducere și control;
- Abilități foarte bune de comunicare, abilități foarte bune de lucru atât individual, cât și în echipă;
- Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu.
Ne-ar plăcea și:
- Experiența anterioară cu o aplicație integrată de gestiune a afacerii (ERP);
- Cunoștințe și abilități avansate de utilizare cel puțin a unui program de devize sau experiențăn în lucrul cu norme de deviz și articole de deviz;
- Cunoștințe operare PC: MS Office, Outlook, TEAMS etc.
Descrierea postului:
Postul de cost control este integrat în departamentul operațional, fiind subordonat directorului operațional. Postul de cost control are rol operațional și de control pentru a gestiona costurile de realizare a proiectelor de construcții și pe cele ale departamentului.
Participă la:
- Verificarea costurilor de producție în proiecte de construcții și investiții;
- Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor;
- Coordonează analiza post producție la închiderea proiectelor din punct de vedere economic.
Răspunde de:
- Analiza, verificarea și documentarea măsurătorilor lucrărilor pe teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție;
- Verificarea și urmărirea întocmirii situațiilor de lucrări ale subcontractorilor pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
- Verificarea și urmărirea procesului de întocmire a situațiilor de lucrări către client pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
- Validarea situațiilor de lucrări ale subcontractorilor în aplicația de management integrat (ERP) și se asigură de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite;
- Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din fiecare proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate;
- Urmărirea actualizării bugetelor de cheltuieli și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne, pentru costurile departamentului operațional, inclusiv pe proiectele de execuție active;
- Realizarea bugetului departamentului și execuția lui, împreună cu directorul operațional;
- Urmărirea permanentă a stadiului șantierelor în raport cu planificarea dpdv economic;
- Analiza costurilor planificate în raport cu costurile reale;
- Urmărirea fluxului de numerar pe fiecare proiect;
- Realizarea analizelor complexe de costuri la nivel de buget, capitol bugetar, subcapitol sau articol;
- Calcularea costul final al investiției și consumurile specifice;
- Participarea la întocmirea bazei de prețuri de producție sau execuție lucrări.
Profil psihologic:
- Lucru în echipă;
- Atenție la detalii;
- Organizare și autonomie
- Abilități de comunicare;
- Personalitate energică și flexibilă;
- Capacitate de asimilare cunoștințe tehnice.
Locația locului de muncă: Brașov, sediul firmei
Program: luni – vineri